Monday, September 14, 2009

Προεκλογικός αγώνας

Πριν λίγη ώρα ήρθε μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο, που έλεγε τα εξής:

"Ο ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΟΥ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΣΤΟ 210-9249487-9. ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ. ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Α ΑΘΗΝΩΝ."

Έψαξα το νούμερο στον κατάλογο του ΟΤΕ, και είναι πράγματι από το πολιτικό γραφείο της κας. Μπακογιάννη.
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα:
1. Πού βρήκε η κα. Μπακογιάννη (ή μάλλον οι βοηθοί της) το τηλέφωνό μου? Το βρήκε από κάποιον γνωστό μου στη ΝΔ ή στέλνει μηνύματα σε όποιο νούμερο πέσει στα χέρια τους?
2. Δεν έχει σκεφτεί ποτέ η κα. Μπακογιάννη πόσο ενοχλητικά είναι τα μηνύματα αυτά για τον περισσότερο κόσμο?
3. Το "Ξεκάθαρα" τι ακριβώς σημαίνει? Μήπως θα έπρεπε να μου το εξηγήσουν λίγο παραπάνω? Γιατί δε μου είναι ξεκάθαρο τι σημαίνει ξεκάθαρα...

ΥΓ: Σήμερα το πρωί με το που μπήκα στο χώρο της Πολυτεχνειούπολης Ζωγράφου είδα ομάδα φοιτητών(?) να κολλάνε αφίσες του ΚΚΕ σε όποιον τοίχο βρίσκανε άδειο. Τους ρώτησα αν θα τις κατεβάσουνε μετά τις εκλογές και απαντήσανε πως θα κολλήσουνε από πάνω άλλες αφίσες σχετικές με την επικαιρότητα...
Είμαστε τριτοκοσμικοί... Και αυτοί που κολλάνε αφίσες και εμείς που τους ανεχόμαστε...

6 Comments:

Blogger athinovio said...

οδυσσέα
θα έπρεπε να χαίρεσαι με αυτό το μήνυμα, μιας και φανερώνει ότι οι πολιτικοί βρίσκονται σε τόσο δεινή θέση ώστε να αναγκάζονται να επιστρατεύουν τέτοια μέτρα, να γίνονται σπάμμερ ή ζητιάνοι στην ουσία.

Την καλημέρα μου και ψυχραιμία, όλα ειν'αστεια.

September 14, 2009 1:12 PM  
Blogger Meropi said...

Ax βρε Οδυσσέα μου! Θα ζήσουμε πάλι τριτοκοσμικές καταστάσεις.
Μ' αρέσει που η Ντόρα θέλει να την πάρεις και τηλέφωνο! Καμιά αγγαρεία θα θέλει να σου αναθέσει (να στέλλεις ψηφοδέλτια, να δίνεις φέιγ βολάν κλπ)

September 14, 2009 8:45 PM  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

Μιας και λέτε για το πόσο τριτοκοσμική είναι η Ελλάδα, είχα μία εμπειρία μετά από 8 ημέρες στη Λέσβο. Η ηχορύπανση ήταν ανυπόφορη! Το ειρωνικό είναι πως είχα πάει να ηρεμήσω...

Για να λέμε και του ΚΚΕ το δίκαιο σε αυτό που τους παραδέχωμαι είναι πως είναι πολύ οργανωμένοι. Είναι έτοιμοι από την πρώτη ώρα της προκήρυξης των εκλογών. Λογικότατο θα μου πείτε μιας και όχι μόνο είναι στρατός αλλά και τα συνθήματα τους δεν έχουν αλλάξει εδώ και δεκαετίες...

September 15, 2009 11:17 AM  
Blogger Odysseas said...

athinovio,
μάλλον για κλάματα είναι τα πράγματα, αλλά αν δεν τα δούμε αστεία θα πέσουμε σε κατάθλιψη!

meropi,
δοκίμασα σήμερα να πάρω τηλέφωνο τη Ντόρα, για να μάθω πώς βρήκανε το νούμερό μου, να καταλάβω τι σημαίνει ξεκάθαρα, και να τους εξηγήσω πως αυτό που κάνουνε είναι τουλάχιστον ενοχλητικό (και στα όρια του παράνομου ίσως...). Δυστυχώς, δεν απάντησε κανείς!
Οι άνθρωποι είναι τελείως αστείοι τελικά... Φαντάσου να ήθελα και να τους βοηθήσω!

ioannisk,
κάποτε πέτυχα προεκλογική ομιλία σε χωριό του Πηλίου και ήθελα να πηδήξω στο γκρεμό!
Όσο για το ΚΚΕ, φυσικά και είναι οργανωμένο: εδώ και 30 χρόνια δε νομίζω να έχει αλλάξει ούτε αφίσες ούτε συνθήματα. Το λυπηρό είναι να βλέπεις νέα παιδιά 20 χρονών να υποστηρίζουν με φανατισμό αυτά τα συνθήματα. Αν και το θέμα του φανατισμού είναι γενικότερο και πολύ μεγάλο...

September 15, 2009 1:20 PM  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

Το τραγικότερο είναι να βλέπις την Κανέλη με σταυρό στα τηλεπαράθυρα και οι ^&$%^$%* Κομμουνιστές την ψηφίζουν πρώτη στην Α' Αθηνών...

September 15, 2009 1:22 PM  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

Πριν από λίγες ημέρες μου τηλεφώνησαν από το πολιτικό γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, η πρώτη μου αντίδραση ήταν να τους πω να βάλει τα πλυντήρια της Siemens εκεί που ξέρει..

September 25, 2009 3:43 PM  

Post a Comment

<< Home