Friday, September 19, 2008

Το διαστημόπλοιο με τους Έλληνες και το τέλος του πολιτισμού

Είναι η πρώτη φορά εδώ και περίπου 1.5 χρόνο που έχω ταυτόχρονα τα εξής τρία πράγματα:
1) λίγο ελεύθερο χρόνο και σπίτι με ησυχία
2) υπολογιστή στο σπίτι που να δουλεύει χωρίς προβλήματα (μη τον ματιάσω κιόλας! :-))
3) γρήγορη σύνδεση στο σπίτι που να δουλεύει επίσης καλά (αυτή είναι ακόμα πιο επιρρεπής στο μάτιασμα!)

Και μια που κατάφερα να θυμηθώ και το username και password του blogger, νομίζω πως είναι ιδανική ευκαιρία να επανέλθω στο χώρο! Και τι καλύτερο θέμα, από μία καλοκαιρινή ιστορία, που θέλω να τη διηγηθώ πιο πολύ για να μην την ξεχάσω.

Ανήμερα Δεκαπενταύγουστος. Είμαστε οικογενειακά καλεσμένοι σε μια θεία για μεσημεριανό. Δεν καίγομαι ιδιαίτερα να πάω, αλλά μια που έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να προσπαθήσω να περάσω 2 βδομάδες οικογενειακά (whatever that means!) υπόσχομαι πως μετά το πρωινό-μεσημεριανό μπάνιο θα πάω, με όσο μικρότερη καθυστέρηση γίνεται. Πράγματι, φτάνω την ώρα που οι υπόλοιποι τελειώναν με το κύριο πιάτο και αρχίζανε φρούτα και γλυκά. Κοιτάζω τη συντροφιά και κατά την προσφιλή μου συνήθεια προσπαθώ να "κόψω" τους άγνωστους με την πρώτη ματιά. Έχω μια θεωρία που λέει πως από τα πρώτα 30'' μπορείς να κρίνεις σε μεγάλο βαθμό τους άλλους και είναι ένα παιχνίδι που μου αρέσει να παίζω με τον εαυτό μου συχνά. Εκτός από τους γονείς μου, το θείο και τη θεία και τον αδερφό του θείου, βρίσκονται εκεί ένα ζευγάρι γύρω στα 60, και μία τύπισσα γύρω στα 50+ με το γιο της που κοντεύει τα 30. Με την πρώτη ματιά μυρίζομαι πως η μάζωξη θα είναι μάλλον βαρετή.

Η πρώτη μισή ώρα είναι όντως βαρετή. Οι 4 άγνωστοι μονοπωλούν τη συζήτηση και αναλύουν τα πάντα και φυσικά έχουν άποψη για τα πάντα και προσωπική εμπειρία. Κάπου εκεί ο θείος μου φαίνεται να βαριέται, οπότε λέει στον άλλο τύπο:
-Πες μας την ιστορία με το διαστημόπλοιο!

Πίστεψα πως πρόκειται για ανέκδοτο, αλλά έπεσα έξω. Τα πράγματα ξαφνικά αποκτήσανε ενδιαφέρον! Ο τύπος πήρε αμέσως σοβαρό ύφος και μας εξήγησε όλα όσα μας κρύβουν οι δυνατοί αυτού του κόσμου (ναι, οι αμερικάνοι). Που λέτε λοιπόν, ο κόσμος μας βαδίζει προς την καταστροφή. Μέχρι το 2012 περίπου θα αυτοκαταστραφεί ο πολιτισμός μας και θα είναι όλα ένα μπάχαλο. Ευτυχώς όμως υπάρχει ελπίδα: λίγο πριν την ολοκληρωτική καταστροφή, θα έρθει ένα διαστημόπλοιο στη γη, γεμάτο Έλληνες (now, that sounds scary!). Πώς και γιατί θα γίνει αυτό? Γιατί πριν πολλές χιλιάδες χρόνια (ο ακριβής αριθμός παραμένει αδιευκρίνιστος) οι Έλληνες είχαν τη θέση που τους αρμόζει, ήταν δηλαδή οι κυρίαρχοι του σύμπαντος. Ο πολιτισμός αυτός όμως αυτοκαταστράφηκε, όπως θα γίνει και το 2012. Οι Έλληνες όμως, ως πιο προχωρημένοι, έξυπνοι και ωραίοι, μπήκαν σε ένα διαστημόπλοιο και την κάνανε για μέρη μακρινά. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε ο σημερινός πολιτισμός όπου (μάλλον από κάποιο bug στο software) οι αμερικάνοι κατάφεραν να αποκτήσουν μεγάλη δύναμη και δεν αφήνουν τους Έλληνες να προοδεύσουν. Ο πολιτισμός αυτός όμως βαδίζει στην καταστροφή και είναι οι Έλληνες και πάλι που θα έρθουν να δώσουν τη λύση και να ξαναγίνουν κυρίαρχοι του σύμπαντος.

Σε αυτό το σημείο της ιστορίας ο αδερφός του θείου μου είχε μια απορία:
-Είπες το 2012 θα γίνουν αυτά?
-Ναι, τώρα μην το πάρεις και τοις μετρητοίς, όχι 1/1/2012. Μπορεί να είναι και το 2013, αλλά κάπου εκεί πάντως.
-Α, εντάξει. Γιατί έχω κάνει κάτι επενδύσεις στην ολυμπιάδα του Λονδίνου, μη χάσουμε και τα λεφτά μας!
-Όχι βρε, μην ανησυχείς. Άλλωστε Έλληνες θα έρθουνε.

Κάπου εκεί η άλλη κυρία τόλμησε να ρωτήσει πώς αυτός ο σοφός άνθρωπος τα ήξερε όλα αυτά.
-Μα τα έχω διαβάσει. Υπάρχουν βιβλία που τα λένε, αλλά μας τα κρύβουνε. Το ξέρετε πως η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας δεν κάηκε? Όλα τα βιβλία που υπήρχαν εκεί τα φυλάνε τώρα στο Άγιο Όρος και στο Βατικανό και δεν αφήνουν κανέναν να τα δει για να μη διαδοθεί η γνώση. Τι νομίζετε, ο Γαλιλαίος ήταν έξυπνος που είπε πως η γη γυρίζει? Κατάφερε να το δει σε ένα από τα κρυφά βιβλία του Βατικανού και γιαυτό τον τιμώρησαν μετά. Ακόμα και σήμερα όμως οι Έλληνες είναι οι καλύτεροι σε όλα. Το ξέρετε πως τα αεροπλάνα με τεχνολογία stealthτα ανακάλυψε Έλληνας? Και ξέρετε πως τον τρόπο να ανιχνεύονται αυτά τα αεροπλάνα πάλι Έλληνας τον ανακάλυψε? (Τώρα γιατί αυτοί οι Έλληνες δεν έκαναν αυτές τις ανακαλύψεις στην Ελλάδα αλλά στις ΗΠΑ, δε μας το εξήγησε ο σοφός κύριος).

Κάπου σε αυτό το σημείο της ιστορίας ζητήσαμε και δεύτερο κομμάτι γλυκό και ζητήσαμε και τη συνταγή από τη θεία, γιατί δε μπορούσαμε να απορροφήσουμε περισσότερη γνώση. Λίγο αργότερα ευτυχώς διαπιστώσαμε όλοι πως ήταν ήδη αργά και έπρεπε να μαζευτούμε σπίτια μας.

Όλα τα παραπάνω είναι αληθινή ιστορία και ο σοφός κύριος μας τη διηγήθηκε με όλη του τη σοβαρότητα. Εκτός και με πείραξε ο ήλιος εκείνη τη μέρα και δε θυμάμαι καλά. Άλλη εξήγηση δε μπορώ να βρω!

8 Comments:

Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

Φίλε μου ο τύπος έχει απόλυτο δίκαιο!

Οι Έλληνες είμαστε το Α και το Ω της ανθρωπότητας. Άλλωστε το είχε παι και η "κυρία" Χαλκιά (το DNA μας που κάνει πρώτους). Το γεγονός ότι την πιάσανε ντοπαρισμένη είναι άλλη μία απόδειξη του γεγονότος ότι οι ξένοι είναι ανθέλληνες και ζουν μόνο για να μας βλάψουν :)

Μου θύμισες όμως και δύο ιστορίες:
- Πριν από κάποια χρόνια την προηγουμένη του 15υγουστου είχα γίνει λάσπη. Ανήμερα της γιορτής χτυπάει το τηλέφωνο το πρωί (κατά τις 10...) και ξυπνάω. Σηκώνω το νευριασμένος τηλέφωνο και ακούω τη μάνα μου να μου λέει "χρόνια πολλά γιόκα μου". Μαζεύω αμέσως τα νεύρα μου και αντί να της πω "Μάνα δεν με λένε Μαρία" της λέω "Ευχαριστώ πολύ".

- Φέτος το καλοκαίρι πήγα να αγοράσω πίτες στη Σαρωνίδα όπου παραθερίζουμε. Καθώς περίμενα την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου ο πιτατζής μου έπιασε την πάρλα (έχω ένα ταλέντο να μου ποιάνουν πάρλα άσχετοι μεσήλικες αλλά είμαι εκτός θέματος). Ανάμεσα στα πολλά που μου είπε μου ανέφερε πως υπάρχει κίνδυνος να εκραγεί η Γη επειδή στα έγκατα της υπάρχει πετρέλαιο και φυσικό αέριο. Στην ερώτηση μου πως γνωρίζει αυτό το γεγονός, που αγνοούν οι επιστήμονες, μου απάντησε πως το είδε στην τηλεόραση. Δεν τον ρώτησα αν το είπε ο τριανταφυλόπουλος ή ο ευαγγελάτος. Δεν πειράζει θα ξαναπάω εκεί και θα μάθω :)

Πως το λέμε άλλωστε στη χώρα μας: "Ο σοφός λαός μας". (τρομάρα μας)

September 22, 2008 9:49 AM  
Blogger Odysseas said...

Καλά ρε συ, το λένε στην tv, κι εσύ κάθεσαι και ψάχνεις αν το είπε κανένας επιστήμονας? Αφού όλοι από τους αμερικάνους καθοδηγούνται. Άκου το Μάκη που ξέρει!

Όσο για την κυρία Χαλκιά και το DNA μας, αρχίζω να το πιστεύω κι εγώ πως έχουμε "εθνικό" DNA. Δεν εξηγείται αλλιώς πως μαζεύονται τόσα "φρούτα" σ'αυτόν τον τόπο!

September 24, 2008 10:22 AM  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

Τελικά μάλλον έχεις δίκαιο!

Ίσως στο DNA μας να είναι οι απατεωνιές ...της πλάκας :)))

September 24, 2008 2:59 PM  
Blogger athinovio said...

καλωσόρισες οδυσσέα!
χαίρομαι που ξαναγύρισες.
αυτός ο τύπος είναι καλύτερος κι από ψαρά, ταξιτζή και ναυτικό.
πείσε τον να γράψει βιβλίο
:)

September 24, 2008 11:28 PM  
Blogger Odysseas said...

Καλώς ήρθες αθηνόβιο!
Η αλήθεια είναι πως ελπίζω να μην τον ξανασυναντήσω τον τύπο! Αν και πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι, ολόκληρη "σχολή" που ασχολείται με τέτοια πράγματα, γιατί είχα γνωρίσει έναν παρόμοιο πριν περίπου 1 χρόνο...

September 25, 2008 10:37 AM  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

Odysseas
Το πρόβλημα είναι πως υπάρχουν ΑΠΕΙΡΟΙ σαν αυτόν, δες μόνο πόσες σαβουροεκπομπές υπάρχουν στην τρισάθλια (και είμαι πολύ ευγενικός μαζί της!) Ελληνική τηλεόραση...

September 25, 2008 10:46 AM  
Blogger Odysseas said...

Μα σου είπα δε βλέπω τηλεόραση, γιατί επιμένεις? :-)
Είδα αρκετή την άνοιξη που ήμουνα μια βδομάδα άρρωστος, τώρα σε 2 χρόνια πάλι!

September 25, 2008 2:00 PM  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

2 χρόνια? Σε ζηλεύω :)

September 25, 2008 5:31 PM  

Post a Comment

<< Home