Wednesday, February 21, 2007

5 πράγματα...

Τις τελευταίες μέρες σημείωσα αρκετές απουσίες από τη blogόσφαιρα και μόλις επέστρεψα είδα σε αρκετά posts το ίδιο θέμα: 5 πράγματα που δεν ξέραμε για τους ιδιοκτήτες των blog. Μερικά από αυτά ήταν ξεκαρδιστικά, αλλά το γέλιο πάγωσε στα χείλη μου(!) όταν είδα πως η zoi20 αποφάσισε να προσκαλέσει κι εμένα στη συνέχεια του παιχνιδιού! (και μετά είδα πως είχα προσκλήσεις και από αλλού –ευχαριστώ!) Τώρα βέβαια εγώ δεν είμαι το πιο κατάλληλο άτομο να σας μιλήσω για την αφεντιά μου, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ!

Πέντε πράγματα λοιπόν που δεν ξέρετε για μένα...

1. Όταν ήμουνα μικρός μία γειτόνισσα στο χωριό είχε πει πως επειδή διάβαζα πολύ όταν μεγαλώσω θα φτιάξω αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο δεν έφτιαξα, αλλά δούλεψα μερικά χρόνια στην ευρωπαϊκή και αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία! Μήπως να πάω να τη βάλω να μου διαβάσει τον καφέ? Κάτι θα πετύχει, δε μπορεί!

2. Έχω μια απίστευτη ικανότητα να βρίσκω γνωστούς όπου πάω. Ή ο κόσμος είναι πολύ μικρός ή εγώ πάω σε πολλά μέρη (για το δεύτερο κάνω ό,τι μπορώ!). Ακόμα και μέσα από το blog βρήκα ήδη 2 γνωστούς. Και κάτι μου λέει πως με τη zoi20 και τον ioannisk έχουμε σίγουρα κοινούς γνωστούς, η Βρυξέλλα δεν είναι και πολύ μεγάλος μέρος και έχει βρεθεί αρκετές φορές στο δρόμο μου!

3. Κάθε φορά που γνωρίζω κάποιον προσπαθώ να τον ψυχολογήσω. Είναι εκπληκτικό το πόσο μέσα πέφτω από τα πρώτα λεπτά για το αν μου είναι συμπαθής, αντιπαθής ή αδιάφορος!

4. Είμαι πολύ αισιόδοξος και δεν αντέχω τους μίζερους ανθρώπους. Δεν ανέχομαι να με κοροϊδεύουν και να μη με σέβονται. Είμαι γενικά ήρεμος, ψύχραιμος και νευριάζω δύσκολα. Αλλά τις λίγες φορές που νευριάζω καλύτερα να μην είστε μπροστά!

5. Μου αρέσουν οι αλλαγές και προσαρμόζομαι εύκολα (σαν τις σαύρες ένα πράμα!).

Επειδή το παιχνίδι πρέπει να συνεχιστεί, προσκαλώ τους johny b. Good, identitycafe, stefanos nasos, viola και rodia.

Καλή διασκέδαση! Εγώ πάντως το ευχαριστήθηκα!

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Είδες που είχε πλάκα?
Πόλύ ωραία αυτά που έγραψες. Κοινούς γνωστούς έχουμε σίγουρα.
Περίεργο για άντρα να ψυχολογεί εύκολα, μπράβο.Στο 4 κ 5 δεν θα μπορούσαμε παρά να είμαστε ίδιοι:)

February 21, 2007 12:22 PM  
Blogger Odysseas said...

Και το άλλο που δε σας είπα είναι πως αρκετά συχνά συνεννοούμαι ευκολότερα με γυναίκες παρά με άντρες... Ίσως να μπορούσα να το εκμεταλλευτώ επιχειρηματικά αυτό! ;)

February 22, 2007 9:53 AM  
Blogger Disposition21 said...

Χαίρω πολύ odysseas :)

Όντως ωραία ήταν! Για μένα λίγο δύσκολο με μερικά links που ήθελα να βάλω (είχα πολύ καιρό να παλέψω με html) αλλά είμαι περήφανος που τα κατάφερα!

February 22, 2007 1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ο κοσμος ειναι μικρος, εσυ πας σε πολλα μερη και δειχνεις ενδιαφερον για τον κοσμο γυρω σου που σε κανει να ερχεσαι σε επαφη με ανθρωπους της ιδιας παστας.
αντε φιλια!

February 23, 2007 12:16 AM  
Blogger ioannisk said...

"έχει βρεθεί αρκετές φορές στο δρόμο μου!"
Προφανώς μιας και είναι το κέντρο του κόσμου :P.

Η τελευταία μου τυχαία συνάντηση με γνωστό μου από τις BXL ήταν το Σάββατο σε μία άσχετη πόλη της βόρειας Ελλάδας και είχα να τον δω 12 χρόνια...

February 23, 2007 12:52 AM  
Blogger Odysseas said...

disposition,
καλώς ήρθες! Εγώ συνήθως βαριέμαι να θυμηθώ τις ελάχιστες γνώσεις μου html και όποτε μπορώ αποφεύγω τα links! :)

IDcafe,
περάσαμε καλά στο Βερολίνο ε?? Διάβασα τα posts σου αλλά δεν πρόλαβα να πω ένα γεια!

ioannisk,
μου αρέσει που αναφέρεσαι στις πόλεις χρησιμοποιώντας κωδικούς αεροδρομίων! :)

February 23, 2007 5:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

βαριέμαι τις πυραμίδες κι έχω λάβει ήδη μια φορά την πρόσκληση...
Απόψε δε μπορώ καν να "μπω" στο blogger...
stefanos

February 23, 2007 7:00 PM  
Blogger jul said...

Αυτό με το να ψυχολογείς τον άλλον με την πρώτη ματιά το έχω και εγώ... και πάντα μέσω πέφτω!!
Νομίζω ότι η πρώτη ματιά ειναι αυτή που λεει τα πάντα..

February 27, 2007 9:33 PM  
Blogger Jason said...

Λοιπόν αυτό το 2 το έχω κι εγώ.
Και είχα πάντα την εντύπωση ότι ο κόσμος είναι πολύ μικρός.
Τελικά μπορεί απλώς ο δικός μου ο κόσμος να είναι πολύ μεγάλος!!!

Να το κοιτάξουμε, πάντως, μήπως βρούμε κανέναν...

March 02, 2007 12:03 AM  
Blogger Odysseas said...

Julia,
εκπληκτικό δεν είναι αυτό? Και είναι εντυπωσιακό το πόσο μέσα μπορείς να πέσεις!

Jason,
Η αλήθεια είναι πως μάλλον βάζουμε κι εμείς το χεράκι μας για να βρούμε γνωστούς!

March 07, 2007 12:31 PM  
Blogger Anarchist said...

odysseas

είσαι μηχ/μηχ τομέα παραγωγής και διοίκησης του ΕΜΠ;

March 11, 2007 4:24 PM  
Blogger Odysseas said...

anarchist,
οχι :-)

March 12, 2007 9:26 AM  

Post a Comment

<< Home