Wednesday, November 15, 2006

Φωτογραφίες

Επέστρεψα πριν λίγες μέρες από την περιήγηση στη νότια Γερμανία, αλλά επειδή δε με βλέπω να προλαβαίνω να γράψω σύντομα, βάζω 2 φωτογραφίες. Η πρώτη από το σιδηροδρομικό σταθμό στο Μόναχο και η δεύτερη από το δάσος Taunus βορειοδυτικά της Φρανκφούρτης.
Δεν έχω και πολλές ακόμα φωτογραφίες γιατί πήγα σε μέρη που έχω ξαναεπισκεφτεί και ζήσει, κυρίως για να δω φίλους που είχα καιρό να συναντήσω. Ήταν το τελευταίο μάλλον ταξίδι πριν την επιστροφή μου στην Ελλάδα τα Χριστούγεννα.



5 Comments:

Blogger ioannisk said...

Μάλλον λες ψέματα αυτός είναι ο σταθμός Λαρίσης, σε ποιο μικρό :)

November 16, 2006 12:58 AM  
Blogger jul said...

ελα τωρα...ναι ναι και εμενα μου φαίνεται σαν τον Σταθμό Λαρίσης...χαχαχα

Ααααχ πολυ μου αρεσει που εχεις αυτη την δυνατότητα να ταξιδευεις τόσο συχνά!!!!

November 16, 2006 10:23 AM  
Blogger ioannisk said...

Από σταθμούς τραίνου πρωτιμάω αυτούς που έχουν χτιστεί την εποχή της Modernity, όπως της Ανβέρσας, του Μιλάνου και του Πειραιά ΗΣΑΠ (σε ποιο μινιόν έκδοση...).

Επίσης μου αρέσουν οι μικροί της Ελληνικής επαρχίας καθώς και αυτοί που χτίστηκαν στον μεσοπόλεμο ή στα fifties όπως η Gare Centrale των Βρυξελλών παρόλου που είναι απίστευτα βρώμικος και αρκετά κλειστοφωβικός.

Με τους μοντέρνους, σαν αυτόν της φωτό ή ο Waterloo ή νέα πτέρυγα του Gare de Midi, δεν τα πάω καλά. Μου θυμίζουν Αεροδρόμια.

Ίσως τα τραίνα να μου θυμίζουν άλλες εποχές οπότε να "θέλω" οι σταθμοί τους να με ταξιδεύουν στον χρόνο.

Υ.Γ. Όταν γυρίσεις στην Ελλάδα ξέχνα τα ταξιδάκια με τραίνο, όπως τα ξέχασα και εγώ δυστυχώς :(

November 16, 2006 5:51 PM  
Blogger Odysseas said...

Το σκέφτηκα να το κάνω το σχόλιο για το σταθμό Λαρίσης, αλλά κρατήθηκα!
Στη Γερμανία πόλεις μεγέθους 20-30,000 κατοίκων έχουν σταθμούς σαν τον Λαρίσης!

Με τους σταθμούς θα συμφωνήσω, της Αμβέρσας και των Βρυξελλών είναι πολύ όμορφοι. Στη Γερμανία έχουν κάνει το εξής ενδιαφέρον: όπου έχουν σωθεί οι παλιοί σταθμοί (π.χ. Φρανκφούρτη, Νυρεμβέργη) έχουν κρατήσει το εξωτερικό κομμάτι όπως ήτανε αλλά εσωτερικά είναι πολύ μοντέρνοι. Πράγματι θυμίζουν αεροδρόμιο, αλλά και τα αεροδρόμια μου αρέσουν! :)
Επίσης καταπληκτικοί σταθμοί είναι το Central Station (New York), Union Station (Chicago) και μου άρεσε πολύ και ο σταθμός του τραίνου της Μελβούρνης(!), που λέγεται από τους ντόπιους The Hours, εξαιτίας των πολλών ρολογιών στην πρόσοψη. Είναι μάλιστα σημείο ραντεβού.

Ο καλύτερος όλων όμως, ο σταθμός στο τρενάκι του Πηλίου στις Μηλιές! :-)

November 16, 2006 11:25 PM  
Blogger ioannisk said...

Δεδομένου ότι γράφουμε για τραίνα: 25 λεπτά κοστίζουν 700 εκ. ευρώ.

Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα καλό ποστάκι...

November 18, 2006 3:24 AM  

Post a Comment

<< Home